گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

شرکت پردازشگران عصرنوین مایان / گروه مایان / MAYAN Group

گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

شرکت پردازشگران عصرنوین مایان / گروه مایان / MAYAN Group

گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

گروه مایان ( شرکت پردازشگران عصرنوین مایان) به اختصار مایان نت یا گروه مایان در زمینه ثبت دامنه و میزبانی وب و سرور اختصاصی و مجازی و برنامه نویسی تحت وب و طراحی سایت فعالیت دارد.

09100890046
www.mayannet.com

برگزاری دوره های آموزش هک و امنیت

فیسبوک گروه مایان
اینستاگرام گروه مایان

چهار امکان بسیار مهم توییتر را یاد بگیرید

گروه مایان / MAYAN Group | جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ب.ظ

شبکه اجتماعی توییتر تنها جایی برای گلایه کردن یا فرستادن عکس‌های غذا نیست. توییتر امکان پیدا کردن چیزهای نو، ارتباط با دیگران و یافتن آخرین خبرها را می‌دهد.

اما اخیرا کمپانی توییتر امکانات جدیدی را اضافه کرده است:

خوش‌رنگ کردن پروفایل

پروفایل‌ جدید توییتر که مشابه فیسبوک است ، اخیرا رونمایی شده است. حالا می‌توانید عکس پروفایل‌تان را تغییر داده و عکس زمینه پروفایل را نیز عوض کنید. امکان تغییر رنگ آن و حتی سنجاق کردن توییت‌ها را به صفحه خانگی‌تان افزوده است. برای سنجاق کردن پست‌ها، به صفحه خانگی‌تان رفته و بر روی سه نقطه در پایین توییت‌تان کلیک کنید و گزینه  "Pin to your profile" را انتخاب کنید.برای تغییر رنگ پروفایل هم می‌توانید به بخش ویرایش پروفایل بروید.

کاربران مزاحم را خاموش کنید

گاهی دوست نداریم پست‌های برخی از کاربران را دنبال کنیم. با این امکان نو می‌توانید کسانی را که علاقه ندارید بدون آنکه آگاه شوند، خاموش کنید. از طریق اندروید، آی‌او‌اس(iOS) یا وب‌سایت به پروفایل کاربر مورد نظر رفته و چرخ دنده سمت راست را باز کرده و گزینه "mute" را انتخاب کنید.

کاربر خاموش شده همچنان می‌تواند به شما پیام خصوصی ارسال کند، به توییت‌هایتان پاسخ دهد یا پست‌های شما را ری‌توییت یا فیوریت کنند.

پاک کردن پیام‌های مستقیم

پیام‌های مستقیم کاملا خصوصی هستند و به کسی که شما را دنبال می‌کند و شما هم او را دنبال می‌کنید، ارسال می‌شود. به نظر می‌رسد پیام‌های مستقیم می‌تواند برای چهره‌های مشهور و سیاستمداران مشکل زا باشد اما بسیاری نمی‌دانند که راهی برای پس‌گیری پیام‌های فرستاده شده وجود دارد.

پس از فرستادن پیام می‌توانید بر روی گزینه سطل آشغال کنار پیام کلیک کرده و آن را از صندوق خودتان و دیگری حذف کنید. البته اگر آن شخص نوتیفکیشن‌های ایمیل را فعال کرده باشد، همچنان می‌تواند پیام ها را ببیند.

ذخیره سازی اطلاعات

توییتر این امکان را می‌دهد که توییت‌های قدیمی را ذخیره کنید، یعنی می‌توانید یک آرشیو داشته باشید. برای این کار به بخش تنظیمات بروید و گزینه درخواست برای آرشیو را انتخاب کنید، سپس توییتر به شما ایمیلی می‌فرستد با لینک دانلود داده‌‌ها. فایل ذخیره شده را آن‌زیپ کنید و بر گزینه  "index.html " کلیک کرده تا آرشیو آف‌لاین کل توییترتان را ببینید.

منبع: سی‌نت