گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

شرکت پردازشگران عصرنوین مایان / گروه مایان / MAYAN Group

گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

شرکت پردازشگران عصرنوین مایان / گروه مایان / MAYAN Group

گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

گروه مایان ( شرکت پردازشگران عصرنوین مایان) به اختصار مایان نت یا گروه مایان در زمینه ثبت دامنه و میزبانی وب و سرور اختصاصی و مجازی و برنامه نویسی تحت وب و طراحی سایت فعالیت دارد.

09100890046
www.mayannet.com

برگزاری دوره های آموزش هک و امنیت

فیسبوک گروه مایان
اینستاگرام گروه مایان

اهداف گروه مایان

گروه مایان / MAYAN Group | دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ب.ظ

اهداف گروه مایان

مشاوره فنی و تخصصی

به صورت معمول کارفرمایان در ایران یا از داشتن مشاوران خبره محروم بوده اند و یا همواره از ناهماهنگی مشاوران متعدد خود و راهکارهای ارائه شده آنها گله مند بوده اند. مدل ارائه خدمات گروه مایان به صورت کامل این نقطه ضعف را پوشش داده است و به عنوان نقطه قوت خود توانسته قدم های موثری را طی این سال ها بردارد. بدین صورت که در زمینه های تولید، بازاریابی و فروش، مالی و منابع انسانی یک بسته تحول به شرکت های طرف قرارداد ارائه میگردد و در کلیه بخش ها به صورت یکپارچه و هماهنگ فازهای مختلف تحول پیاده سازی می گردد، در این راستا هدف کلان تیم گروه مایان تحقق نیازها مطابق با برنامه ریزی مدون و یکپاچه ی از پیش طراحی شده میباشد.

 

 

درباره ی گروه مایان

خلاق و مبتکر ایده های نو

گروه مایان با جمعی از علاقمندان و کارشناسان حوزه ی فناوری اطلاعات تشکیل و فعالیت خود را در زمینه طراحی و توسعه وب، هوش مصنوعی و پرتال سازمانی به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه آغاز نمود. هم اکنون شرکت گروه مایان در زمینه طراحی وبسایت و طراحی پرتال سازمانی افتخار ارائه خدمات تخصصی به شرکت های متعددی را در زمینه های متنوع صنعتی، تولیدی، تجاری و خدماتی در کارنامه کاری خود دارد. هدف گروه مایان همواره ارائه ی بالاترین سطح از خدمات و کیفیت در کنار بهره مندی از تکنولوژی روز بوده است. یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت، ارائه به موقع و متعهدانه پشتیانی به صورت کاملا حرفه‌ای و مستمر است.

 

 


همگام با تکنولوژی روز - گروه مایان

طراحی وب سایت

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بالا بردن ترافیک سایت و افزایش هدفمند بازدیدکنندگان، طراحی سایت مناسب است. در صورتیکه طراحی وب سایت شما با آخرین تکنولوژی و بر اساس اصول سئو طراحی شود شانس شما برای قرار گرفتن در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو بالا می‌رود.

طراحی اپلیکیشن موبایل

امروزه با توجه به توسعه گوشی های هوشمند و استفاده روز افزون کاربران یکی از نقاط قوت در توسعه کسب و کار داشتن اپلیکیشن موبایل می باشد، طراحی اپلیکیشن موبایل مبتنی بر اندروید و IOS بصورت کاملا آنلاین با بانک اطلاعات وب سایت، از تخصص های گروه مایان می باشد.

پرتال سازمانی و برنامه نویسی ویندوزی

گروه مایان با داشتن سوابق روشن در زمینه طراحی و برنامه نویسی سیستم توسعه‌ی دانش و پرتالهای سازمانی و با گرد آوری تیمی منسجم و با تجربه و با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا بهترین خدمات و پشتیبانی را در حوزه برنامه نویسی و پرتالهای سازمانی ارائه خواهد داد.

مدیریت تبلیغات

اگر به دنبال فروش بیشتر و یا برندینگ هستید بازاریابی اینترنتی یکی از جدیدترین و ارزانترین روش‌ها در مقایسه با بازاریابی سنتی است. سئو، ویدیو مارکتینگ، سوشیال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و ... سرویس‌هایی هستند که شما را در بیشتر دیده شدن توسط مشتریانتان یاری می‌نماید.