گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

شرکت پردازشگران عصرنوین مایان / گروه مایان / MAYAN Group

گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

شرکت پردازشگران عصرنوین مایان / گروه مایان / MAYAN Group

گروه مایان / شرکت گروه مایان / مایان نت

گروه مایان ( شرکت پردازشگران عصرنوین مایان) به اختصار مایان نت یا گروه مایان در زمینه ثبت دامنه و میزبانی وب و سرور اختصاصی و مجازی و برنامه نویسی تحت وب و طراحی سایت فعالیت دارد.

09100890046
www.mayannet.com

برگزاری دوره های آموزش هک و امنیت

فیسبوک گروه مایان
اینستاگرام گروه مایان

بهترین ضدویروس‌های رایگان برای ویندوز 8

گروه مایان / MAYAN Group | شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ

مایان نت به نقل از توانا : ویندوز هشت با  "Windows defender" منتشر شد که درواقع همان ضدویروس قبلی یعنی "Microsoft Security Essentials" است. توصیه ما استفاده از این ضدویروس نیست. برای امنیت بیشتر یکی از گزینه‌های زیر را که همگی رایگان هستند،پیشنهاد می‌کنیم.

۱. Avast Antivirus: یک ضد ویروس قوی و رایگان که قابلیت بسیاری در سازگار کردن خود با نیازهای کاربر دارد. مانند

"Sandbox mode, Real time shields, Multiple scan modes, Regular and Lean updates" و از همه شاید مهم‌تر استفاده کم از منابع سیستم شما به صورتی که سرعت سیستم شما کاهش زیادی پیدا نکند.

۲. AVG Antivirus: شاید از برخی موارد "AVG" از "Avast" بهتر باشد. البته نه از جهت برخورد با ویروس‌ها بلکه از نظر داشتن امکانات رایگان بیشتر. مانند "anti-spyware" که یک ویژگی خوب برای محافظت در برابر بدافزارهای جاسوسی است.همنچنین "AGV" دارای اسکن ایمیل و کنترل اسپمها است.

۳. Panda Antivirus: ضدویروس پاندا برخلاف سایر ضدویروسها و رقبای خود یک ضدویروس مبتنی بر ابر(cloud based) است. خیلی ساده به این معناست که با استفاده از محاسبات ابری، کامپیوتر شما را از جهت آلوده نبودن به ویروس بررسی خواهد کرد.

۴. Avira Antivirus: آویرا به طور مداوم در محل بالا آمدن در بین ضدویروسها است شما می‌توانید پیشرفت خوب این ضد ویروس را در سایت  AV-Comparatives.org مشاهده کنید.

۵. Comodo antivirus: ضدویروسی خوبی دارد گرچه که دیواره‌ آتش آن کارایی بهتری هم از ضدویروسش دارد.

نظرات  (۱)

خیلی مفید بود
از گروه مایان بابت خدمات خوبشون تشکر می کنم